חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אם אתם שוקלים להתגרש או אם כבר החלטתם שאתם רוצים להתגרש, ואתם מחפשים דרך שתאפשר לכם לעשות את זה עם כמה שפחות פגיעה בנפש וברכוש – כדאי לכם מאוד לפנות אל עורך דין לצורך קבלת ייעוץ משפטי בגירושין.

4 סיבות לפנות לייעוץ משפטי בגירושין

 למה זה כל כך כדאי ולמה לא כדאי להגיש מייד תביעת גירושין לבית הדין הרבני? כל התשובות – במאמר שלפניכם

האם אתם באמת רוצים להתגרש?

hhgu. napyh cdruahi התייעצות משפטית גירושין
ייעוץ משפטי גירושין

הרבה מאוד זוגות שנקלעים למשבר זוגי ממהרים לחשוב על גירושין, עוד לפני שחשבו האם זה הצעד שהם באמת רוצים לעשות ולפני שניסו את כל האפשרויות. ייעוץ משפטי הניתן על ידי עורך דין גירושין יכול לסייע להם לראות את התמונה השלמה גם של המצב הנוכחי שלהם וגם של המצב אשר הם צפויים למצוא בו את עצמם תוך כדי התהליך וכמובן שגם אחריו. הרבה פעמים ייעוץ כזה של צד שלישי שיש לו הרבה מאוד ניסיון בתחום ושראה הרבה מאוד זוגות במצב של טרום גירושין, יכול לשפוך על הסיטואציה אור אחר, ולגרום לכם להבין שאתם רוצים לנסות שוב ואולי אפילו להחליט להישאר.

הדרך הנכונה להתחיל

ייעוץ מקצועי של עורך דין גירושין יכול לשפוך אור לא רק על השאלה האם אתם באמת רוצים להתגרש, אלא גם לתת לכם הכוונה מדויקת לאופן שבו כדאי לכם להתחיל בתהליך. כך למשל, אם החלטתם שזה הצעד שבו אתם רוצים לנקוט, חשוב שתדעו אם אתם צריכים להגיש את תביעת הגירושין לבית הדין הרבני או לבית המשפט לענייני משפחה דווקא. ההסבר לנושא זה טמון בעובדה שבישראל אפשר להגיש תביעת גירושין לכל אחת משתי הערכאות הללו, וחשוב להבין בדיוק מתי כדאי להגיש תביעה לכל ערכה. כך למשל, תביעה שמתמקדת במשמורת על הילדים כדאי יהיה להגיש לבית המשפט לענייני משפחה, אולם אם האב מעוניין שילדיו יתחנכו בחינוך דתי והאם אינה שומרת מצוות – יהיה עדיף לו להגיש את התביעה לבית הדין הרבני. מכיוון שהרבה פעמים מדובר בסוגיות סבוכות ומורכבות, כדאי מאוד לבחור לקבל ייעוץ משפטי בגירושין מאת עורך דיו גירושין מומלץ, וכך לנהל את הליך הגירושין בצורה שתגדיל את הסיכוי שהוא יסתיים לשביעות רצונכם המלאה (או לפחות כמעט).

ניהול משא ומתן נכון יותר

קבלת מידע וכלים מעורך דין המתמחה בתחום של ייעוץ משפטי בגירושין יכול לסייע לכם מאוד בניהול המשא ומתן מול הצד השני. עורך דין מומחה בתחום יבהיר לכם בצורה מדויקת את הזכויות שלכם, יסייע לכם באיתור נקודות החולשה של הצד השני וידריך אתכם איך להתנהל על מנת להשיג הסכם שיספק לכם לפחות חלק גדול ממה שהייתם רוצים. כמובן שאם תבחרו בכך, עורך הדין יוכל לנהל את המשא ומתן במקומכם, וכך להגדיל את סיכוייכם עוד יותר.

סיוע בכתיבת הסכם הגירושין

מה שקבוע בסופו של דבר כיצד ייראה היום שאחרי הגירושין הוא מה שכתוב בהסכם הגירושין. עורך דין משפחה המתמחה בתחום של גירושין יוכל לסייע לכם לכתוב את סעיפי ההסכם הנוגעים לדרישות שלכם. כשדרישותיכם מנוסחות באופן המשפטי המקובל ונסמכות על טיעונים המעוגנים בחוק – יש להן הרבה יותר סיכוי להתקבל – בכל אחת משתי הערכאות.

אם לסכם – כל הסיבות שתוארו לעיל כמו גם סיבות נוספות, מצביעות על כך שלפני שמגישים תביעת גירושין לבית הדין הרבני או לבית המשפט לענייני משפחה, חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין המתמחה בתחום של ייעוץ משפטי בגירושין. יש היום לא מעט עורכי דין אשר מספקים ייעוץ משפטי ראשוני ללא התחייבות. כדאי לגשת לעורך דין כזה, לשמוע מה יש לו להגיד ורק אחר כך לקבל החלטה איך להמשיך בתהליך הגירושין. בהצלחה!

 

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter