חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומחה לתביעות מול משרד הביטחון

חיילים, שוטרים וסוהרים הנמצאים במסגרת השירות הסדיר שלהם או במסגרת שירות קבע, כמו גם חיילים, שוטרים וסוהרים

שכבר השתחררו אולם נפגעו במהלך או בעקבות השירות – זכאים להגיש תביעת תגמולים נגד משרד הביטחון. החוקים השונים בישראל מגדירים בצורה מאוד ברורה את זכאותם זאת, כמו גם את המקרים המאוד מסוימים בהם הם יכולים לממשה:

  • איש ביטחון שנפגע במהלך או בעקבות שירותו זכאי להגיש תביעת תגמולים למשרד הביטחון.
  • איש ביטחון ששהה מחוץ למקום שירותו יוכל להגיש תביעה רק אם היה בדרך למקום או ממנו, ורק אם שהותו מחוץ למקום היתה כדין.
  • איש ביטחון שהיה בחופשה יוכל להגיש תביעה. משרד הביטחון יכיר בתביעה רק אם התובע היה בדרכו ממקום שירותו אל יעד חופשתו או מיעד החופשה בחזרה, ואם עמד בתנאי סף נוספים. חשוב לציין, כי איש ביטחון שנפגע במהלך
  • שירותו יהיה זכאי לתגמולים ממשרד הביטחון רק אם ועדה רפואית קבעה לו דרגת נכות שאינה פחותה מ-20%.

עורך דין תביעות משרד הביטחון

אם אתם נמנים עם אותם אנשי ביטחון ונפגעתם במהלך השירות – אתם זכאים להגיש תביעה משרד הביטחון. באופן עקרוני, אתם יכולים לבחור להגיש את התביעה בעצמכם, אולם ההמלצה שלנו היא לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין לתביעה של משרד הביטחון.

מדוע חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין מומחה לתביעה של משרד הביטחון?

 

משום שהגשת תביעה משרד הביטחון היא פרוצדורה מורכבת, אשר אם רוצים לסיים אותה בהצלחה, היינו – בקבלת התגמולים שמגיעים לכם, חשוב מאוד לבצע אותה נכון. עורך דין המתמחה בתחום של הגשת תביעה למשרד הביטחון יוכל ללוות אתכם החל מהשלב הראשון של איסוף כל הפרטים הנדרשים להגשת כתב התביעה, עבור במילוי נכון של כל הטפסים הרבים שחייבים להיכלל בכתב התביעה ובצירוף כל המסמכים הרפואיים בנוגע לפגיעה וכלה, כמובן, בייצוג משפטי בדיון שייערך בבית המשפט.

 

תביעה של משרד הביטחון כרוכה בהרבה מאוד בירוקרטיה ומשך הזמן שלוקח החל מרגע קבלת ההחלטה להגיש תביעה ועד לקבלת ההחלטה של בית המשפט בעניין יכול להיות ארוך מאוד. חשוב שבתהליך כזה תקבלו ליווי צמוד של עורך דין לתביעה של משרד הביטחון, אשר גם יסייע לכם בביצוע נכון של כל הנדרש, וגם יספק לכם הנחיות והסברים חשובים לאורך כל הדרך.

 

לקבלת ייעוץ ראשוני מעורך דין לתביעה משרד הביטחון אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ.

במהלך הפגישה נבחן יחד את המקרה, נבדוק אם הוא עומד בקריטריונים להגשת תביעת למשרד הביטחון ואם נחליט שאכן יש כאן עילה לתביעה – נלווה אתכם מהרגע הראשון ועד לקבלת הכרעת הדין בבית המשפט.

 

חייגו עכשיו 03-6813322 או צרו קשר דרך האתר וצוות המומחים שלנו בתחום של תביעת משרד הביטחון ישמח לעמוד לשירותכם.

לאתר צדקוני סיון עורך דין משרד הביטחון

המידע המובא באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו בגדר יעוץ משפטי. המידע אינו מהווה אסמכתא
משפטית ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי מתאים.

Share:

מאמרים נוספים מעו"ד מומחה

עורך דין מומחה בפתח תקווה

פתח תקווה, אם המושבות, בעלת היסטוריה עשירה, ראש העירייה נכון לשנת 2019 הוא מר רמי גרינברג. העיר מונה כמעל ל- 240,000 תושבים, ומשתייכת לאזור המרכז.

ליצירת קשר עם עו"ד מומחה

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter