חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי שעומד לפני הליך פרידה כואב הכולל גירושין וקביעת מדיניות לגבי המשמורת על הילדים, הוא במצב של חסר אונים ואינו יודע לאן לפנות, ממי לקבל סיוע, מאיפה מתחילים ומה עליו לעשות.

הצעד הראשון עבור הלקוח הוא לבחור עורך דין גירושין בעל תפיסת עולם הדומה לזו של הלקוח בהתייחסות לנושא המשמורת ולנושאים נוספים הקשורים לנושא הגירושין, כדי שיפעלו כצוות לאורך כל הדרך עד החתימה על הסכם גירושין.

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין בחיפה, תל אביב, ירושלים או כל עיר אחרת בארץ מודע לתקופה האמוציונלית הקשה העוברת על כל מי שנמצא בתהליך כואב זה ולכן הוא עושה כל שניתן כדי להיות מצד אחד פרקטי ולקדם את המהלכים הנדרשים ומצד שני להיות אוזן קשבת וכתף תומכת כדי שבן הזוג יאסוף כוחות, ימשיך לתפקד ביום יום כפי שפעל עד עתה, יטפל בילדים, ימשיך לעבוד ובמקביל יטפל בכל הנדרש להכין מבחינת מסמכים כדי להגיע להסכם גירושין הוגן תוך פרק זמן קצר.

המטרה היא ליצור סטטוס קוו בין הגורמים השונים, הן הילדים והן בני הזוג כדי שהחיים יהיו נינוחים עד כמה שאפשר תוך הקטנה למינימום את כמות הכעסים והמריבות עד ההגעה לחתימה וגם לאחר מכן.

טיפול בקבלת משמורת

בהליכים המורכבים של הגירושין הכרוכים בענייני ממון ורגש, החשיבה היא להגיע להבנות בין הצדדים ללא צורך להגעה לדיונים משפטיים.

בני הזוג יכולים להגיע להסכמות על אופן חלוקת הרכוש, זמני השהות של הילדים בכל אחד מהבתים גובהם של דמי המזונות או משמורת משותפת, תוך כדי שיחות אישיות בעצמם או בשיחות עם עורך דין גירושין הצמוד לכל אחד מהצדדים. הוא יבהיר ללקוח שלו את ההיבטים וההשלכות של כל אחת מההצעות לחלוקת הרכוש והממון והם יעשו כל שניתן כדי לסיים את הסאגה הזו ללא הגעה לבית המשפט.

ייעוץ משפטי לקבלת משמורת

משמורת משותפת על הילדים

בשנים האחרונות הולכת ומתעצמת האחריות ההורית המשותפת שעל פיה שני בני הזוג אחראים במידה שווה לגידול הילדים ולחינוכם ולא כפי שהיה בעבר שברוב המקרים האימא היא זו שגידלה את הילדים והאב שילם מזונות גם אם הסכום היה גבוה מאד עבורו וגם אם האימא השתכרה יותר מהאב.

כדי לפעול בדרך זו חייבת להיות תקשורת אלמנטרית בין בני הזוג ויחסים דיסקרטיים כך שהם יוכלו לתאם ביום יום את כל הנושאים הקשורים לילדיהם, גני ילדים, בתי ספר, חוגים וכו'. מעבר לכך, בן הזוג שעוזב את הבית מחויב לגור בסביבת מגורים סמוכה כך שהילדים לא יעברו משבר נוסף אלא יישארו באותן מסגרות חינוכיות ולא ייפרדו מחבריהם.

עורך הדין מבהיר ללקוח שלו את אופן ההתנהלות בדרך זו על יתרונותיה וחסרונותיה כך שיבין לעומק מול מה הוא עומד.

עורך דין גירושין הוא בעל ניסיון וידע רב בתחום הגירושין. לאור זאת הוא מכוון את ההתנהלות בתיק כך שיושגו הסכמות ולא תהיה הידרדרות נוספת ביחסים בין בני הזוג.

עורך דין גירושין שלא יצליח להתגבר על פערי החשיבה והמחלוקות בין בני הזוג, ימשיך ללוות אותם בהליך הגישור המתחייב על פי החוק תוך תקווה שהמגשר יצליח למצוא את דרך המלך בין הצדדים הניצים כדי למנוע מעבר לדיונים בבתי המשפט שאינם דיונים נעימים לכל הצדדים.

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter