חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ משפטי מעורך דין מומחה בדיני עבודה

עורך דין מומחה

בכל מקרה של סכסוך בין עובד למעביד, מומלץ הן לעובד והן למעביד להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה. ייעוץ כזה יכול להבהיר לכל צד את מצבו ולהבהיר לו מהן זכויותיו כמו גם חובותיו, ויכול לחסוך הרבה מאוד זמן של סחבת משפטית של הסכסוך, והרבה מאוד כסף גם.

המעסיק הפר את חוזה העבודה? פנו אל עורך דין

אם המעסיק הפר את חוזה העבודה שהוא חתום עליו מולכם או אם הוא לא משלם לכם על פי הזכויות המגיעות לכם, חשוב מאוד לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין מומחה בדיני עבודה. עורך דין כזה יוכל לא רק לבדוק את הנושא שבגינו פניתם אלא לבדוק את כל יחסי העבודה שלכם מול המעסיק, ולהבין אם יש זכויות נוספות שלכם שמופרות.

כך למשל, עובד שמגיע למשרד עורכי דין לדיני עבודה בגלל הרעת תנאי העבודה שלו שמתבטאת בהפחתת משמרות, יכול לגלות שהוא לא קיבל את תוספת התשלום המגיעה לו עבור שעות עבודה נוספות שביצע או שהפנסיה שלו לא הופרשה כדין – והוא בכלל לא היה מודע לכך.

כך למשל, גם אם אתם עובדים במקום מסוים ומעוניינים להתפטר בגין העובדה שהמעסיק לא שומר על זכויותיכם או שהוא מתעמר בכם, כדאי מאוד לפנות אל עורך דין מומחה בדיני עבודה ולקבל ממנו ייעוץ מקצועי. ייעוץ שכזה יכול לחסוך לכם ביצוע טעויות שיעלו לכם אחר כך ביוקר, ולבדוק איך בכל זאת, למרות שאתם אלה שמתפטרים – תוכלו, אולי, לקבל פיצויי פיטורין.

גם במצבים אחרים כגון פציעה במקום העבודה, פיטורי עובדת בהיריון הפרת סוד מסחרי, אי עריכת שימוע, אי תשלום פיצויים או כל מקרה אשר אשר מתקשר לתחום של הפרת זכויות עובדים או הפרת זכויות מעסיקים – חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה מוסמך ומקצועי.

החיפזון מהשטן? לא במקרה הזה

בכל מה שקשור לקבלת ייעוץ מעורך דין מומחה בדיני עבודה, חשוב מאוד לפנות אליו מיד כאשר עולה שאלה או בעיה ולא להמתין, שכן כל המתנה עלולה לפגוע בקבלת הזכויות המגיעות למעסיק או לעובד.

כך למשל, לעובד שהמעביד מתנכל לו או לא מאפשר לו לקבל את הזכויות המגיעות לו בדרכים כאלה ואחרות, מומלץ מאוד לפנות לעורך דין לדיני עבודה עוד לפני שהוא מוסר הודעת התפטרות, שכן על מנת שזכויותיו יישמרו הוא חייב קודם לנסות לדבר עם המעסיק ולגרום לכך שהליקויים שמתרחשים בהתנהלות מולו יתוקנו.

אם לא יעשה כן – הוא יכול להפסיד את פיצויי הפיטורין שהיו מגיעים לו אם היה פועל כנדרש, וזאת למרות שאשמתו של המעסיק במקרה הזה ברורה.

גם מעסיק, אשר מזהה מצב שבו עובד מסוים מחבל בעבודתו באופן מכוון על מנת שהמעסיק יפטר אותו והוא יהיה זכאי, לכאורה, לקבל פיצויי פיטורין – חשוב מאוד שיפנה אל עורך דין המתמחה בדיני עבודה כמה שיותר מהר.

אם אכן יעשה זאת יוכל לקבל הדרכה כיצד עליו לפעול על מנת שיוכל להוכיח שהעובד פעל שלא בתום לב ושהוא התכוון לגרום נזק, ובמקרים מסוימים הוא יוכל שלא לשלם לאותו עובד פיצויי פיטורין.

המשפטנים לשירותכם!

אנחנו המשפטנים מתמחים במתן סיוע למציאת עורכי דין בכלל ועורכי דין לדיני עבודה בפרט, אשר יוכלו לסייע לכם לממש את זכויותיכם על הצד הטוב ביותר.

דרך האתר שלנו תוכלו לקבל המלצות שיסייעו לכם למצוא עורך דין מומחה בדיני עבודה באזור המרכז בכלל וברמת גן ופתח תקווה בפרט, אשר יוכל לקחת את המקרה שלכם תחת חסותו ולהעניק לכם ייעוץ וליווי משפטיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים לעיין בכתבות נוספות באתר וליצור איתנו קשר ישיר
באמצעות טופס הפנייה.

נא למלא פרטים ליצירת קשר

Share:

מאמרים נוספים מעו"ד מומחה

עורך דין מומחה בפתח תקווה

פתח תקווה, אם המושבות, בעלת היסטוריה עשירה, ראש העירייה נכון לשנת 2019 הוא מר רמי גרינברג. העיר מונה כמעל ל- 240,000 תושבים, ומשתייכת לאזור המרכז.

ליצירת קשר עם עו"ד מומחה

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter