חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פטנט, על פי ההגדרה, הוא זכות משפטית שהמדינה נותנת לבעליה של המצאה מסוימת, למשך זמן קצוב (בדרך כלל 20 שנה). זכות זאת מאפשרת לבעלי ההמצאה למנוע מגורמים אחרים להשתמש בה וכך להיות הבעלים היחיד.

ייעוץ משפטי בתחום הפטנטים

 אם גוף או גורם מסוים מעוניינים להשתמש בהמצאה לצורכיהם עליהם להגיש בקשה למשרד הפטנטים. רק אם יקבלו אישור אשר יסתמך על הסכמתו של בעל הפטנט – הם אכן יוכלו לעשות בו שימוש. מכיוון שמדובר בנושא סבוך למדיי, לכל מי שמעוניין לרשום על שמו פטנט כדאי מאוד לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי בתחום הפטנטים.

hhgu. napyh pybyho התייעצות משפטית פטנטים
ייעוץ משפטי פטנטים

על מנת להבין את הנושא לעומק, כמו גם את החשיבות שיש לקבלת ייעוץ משפטי מומלץ פטנטים, ריכזנו כאן את כל המידע החשוב בנושא. אם אתם חושבים להמציא פטנט – כדאי שתקראו.

האם חייבים לערוך פטנטים?

התשובה היא שלא חייבים וכמובן שאפשר להוציא לשוק המצאה שחשבתם עליה, אולם אם לא תרשמו אותה כפטנט – לא תהיו בעליה החוקיים וסביר מאוד להניח שאם היא באמת טובה, לא יחלוף זמן רב ותמצאו בשוק עוד הרבה מוצרים שנראים בדיוק כמוה. אם אתם רוצים ליהנות מקרדיט, מזכויות יוצרים ומתמלוגים על ההמצאה שלכם, חשוב מאוד שתקבלו ייעוץ משפטי בתחום הפטנטים, תרשמו אותה כמו שצריך כפטנט על שמכם, ותקבלו את כל הזכויות שמגיעות לכם על פי דיני הקניין הרוחני.

איך רושמים פטנט?

תהליך רישום פטנט הוא ארוך, ויכול להיות לפעמים גם מייגע, אבל זה לא הופך אותו לפחות חשוב. עוד לפני הגשת בקשת רישום ההמצאה כפטנט למשרד הפטנטים, צריך לעבור מספר תהליכים כגון:

האם חייבים להסתייע בעורך דין לרישום פטנט?

באופן תיאורטי – לא חייבים להסתייע בעורך דין וגם לא בעורך פטנטים לטובת רישום פטנט ואפשר לעשות זאת באופן עצמאי. למרות זאת, מכיוון שכפי האמור לעיל מדובר בתהליך ארוך מאוד המחייב היכרות עם התחום ועם האופן שבו מקובל להגיש את הבקשה – כדאי מאוד לקבל ייעוץ משפטי בתחום הפטנטים. יש היום לא מעט דרכים למצוא ייעוץ משפטי מומלץ פטנטים, החל מלשאול קולגות ומכרים אשר רשמו פטנט לאחרונה וכלה בחיפוש גורם מקצועי דרך האינטרנט.

אם אתם בוחרים לקבל ייעוץ, חשוב מאוד שתפנו אך ורק אל גורם מקצועי המוכר בתחום רישום הפטנטים, ותדאגו לקבל ליווי צמוד לאורך כל הדרך. אם תעשו כן, יש הרבה יותר סיכוי לכך שבקשתכם תאושר ושתקבלו את כל הזכויות וההגנות המגיעות לכם ולפטנט שלכם. בהצלחה!    

 

 

 

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter