חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ משפטי לפני גירושין או חתימה על הסכם גירושין

בשנים האחרונות עלה מספר המתגרשים באחוזים ניכרים.
אם עד לפני כחמש שנים אחד מכל שלושה זוגות נשואים היו מתרגשים, הרי שהיום כבר כמעט אחד מכל שני זוגות נשואים מתגרשים. הדבר קורה, כנראה בגלל ההכרה בחשיבותו של היחיד וההבנה, שניתן לפרק תא משפחתי ולהישאר בחיים.
מכיוון שיש בישראל הרבה יותר אנשים שמתגרשים, יש גם הרבה יותר פניות לעורכי דין שמטרתן היא לקבל ייעוץ משפטי גירושין.
איך עורך דין יכול לעזור בתהליך, מדוע זה כל כך חשוב ואיך בוחרים את עורך הדין הנכון? במאמר זה תמצאו את התשובות.

 

צוות הייעוץ המנוסה שלנו ישמח לעזור השאירו פרטים ונחזור אליכם

[pojo-form id="3010"]

 

ייעוץ עורך דין גירושין

אל תקבלו החלטה בנושא גירושין בצורה אימפולסיבית וללא התייעצות עם עורך דין מנוסה בנושא גירושין .
אתר י.ע.ד מעניק ייעוץ משפטי ראשוני בנושא הסכמי ממון,משמורת , מזונות,התנהלות וייצוג לפני פתיחת תיק גירושין רבני או אזרחי.

למה צריך עורך דין כדי להתגרש?

נישואין, בישראל ובכלל, הם לא רק טקס חברתי, אלא גם התחייבות משפטית לכל דבר ועניין. כשמתחתנים, החתן מתחייב לדאוג לפרנסתה, לכסותה ולמעונה של הכלה, ואם יפר התחייבותיו – הוא יצטרך לשלם לה את סכום הכסף שהתחייב לתת במקרה כזה במסגרת החתימה על הכתובה. גם הכלה מתחייבת להיות לצדו של הגבר ולהקים איתו בית בישראל. לכן, אם רוצים לפרק את התא המשפחתי – יש לחתום על חוזה פירוק, וממש כמו שכאשר מפרקים שותפות עסקית מסתייעים בעורך דין, כדאי לקבל ייעוץ משפחתי גירושין גם כאשר מפרקים נישואין.

במה מסייע עורך דין גירושין?

יש נקודות מחלוקת נוספות שיכולות להעיב עוד יותר על הליך הגירושין, שאינו נעים גם כך, כגון שאלת מגורי המתגרשים לאחר הגירושין, שאלת הגט באופן כללי (במקרה שבו רק אחד מבני הזוג מעוניין להתגרש) ועוד.

עורך דין המתמחה בתחום של מתן ייעוץ למתגרשים יוכל לסייע בפתרון נקודות המחלוקת האלה, ולהוביל את בני הזוג אל הדרך הנכונה ביותר עבורם לבצע את תהליך ההיפרדות עצמו.

כיצד בוחרים עורך דין המתמחה בתחום של מתן ייעוץ גירושין?

בחירת עורך דין לצורך קבלת ייעוץ משפטי גירושין צריכה להסתמך על הידע שיש לו בתחום ועל הניסיון שלו. אמנם, אפשר תמיד לנסות לקבל המלצות מחברים או מכרים או אפילו לחפש המלצות באינטרנט, אולם חשוב לזכור שהמלצות אלה יכולות להתבסס על אינטרס מסוים שיש לממליץ ולכן עורך הדין המומלץ לאו דווקא יהיה המתאים לצרכים האישיים שלכם.

אפשר, כמובן, לשמוע המלצות, אבל את הבחירה כדאי לעשות רק אחרי שבודקים כי מדובר בעורך דין לענייני משפחה, שיש לו שנות ניסיון רבות בתחום זה של ייעוץ משפטי גירושין ואולי גם של גישור ושיש לכם כימיה איתו – כי חשוב שתצאו לדרך כשאתם בטוחים שאתם יכולים לסמוך על מי שמייצג אתכם. את הפנייה אך עורך הדין מומלץ לבצע כמה שיותר מוקדם, אפילו לפני שמגישים בקשה לקביעת הסדרי גירושין. פנייה מוקדמת תאפשר לעורך הידין לקבוע אסטרטגיה מקיפה אשר תהווה יתרון משמעותי לבן הזוג הנעזר בשירותיו.

לאור כל האמור לעיל, אין ספק כי לכל אחד מבני הזוג שעומדים בפני תהליך הגירושין, כדאי מאוד להסתייע בשירותיו של עו"ד גירושין, אשר מתמחה בתחום של ייעוץ משפטי גירושין ואשר יוכל ללוות ללוות אותם בפיתולי הדרך הלא פשוטה הזאת – עד לחתימת הסכם שיש בו הרבה יתרונות עבורם.

לסיום

חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך מורכב שיכול להיות ארוך, אבל לזכור שאם אתם מלווים בעורך דין מקצועי ומנוסה – סביר להניח שהתהליך יביא אתכם למקום הכי נכון עבורכם. בהצלחה.

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter