חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומחה להוצאת אזרחות זרה

זה מגיע להרבה אנשים בכל מיני גילאים – לרוב אחרי צבא בגיל 21 -23 כשהמחשבה על ארצות הברית בשילוב של עבודה ואישורי שהייה או ויזת כניסה מהדהדים בראש.

בגיל מאוחר יותר כאשר אנחנו הורים לילדים ורוצים שלילד או לילדה תהיה אפשרות נוספת לגור בארץ זרה כאשר תהיה גדולה (לא כמו שלנו לא היתה את האפשרות בגלל שלא היה לנו דרכון זר).

זה קורה גם בגיל מאוחר יותר לאחר 40 כאשר יש לך עסק ואתה מעוניין בדרכון זר ש"יחליק" לך את החסמים לעשות עסקים בחו"ל, או אפשרות של תשלום מיסים קטן יותר במקלטי מס בעולם.

ואפילו להרפתקנים והטיילים שבינינו שפשוט רוצים חיים קלים וכניסה לארצות בהן דרכון ישראלי נחשב סיכון!

אם אתם מעוניינים בדרכון זר ולא יודעים מה הכיוון – המדריך הזה הוא עבורכם – אתר עורך דין בישראל באמצעות עורך דין להוצאת אזרחות זרה קיבץ עבורכם מידע מקצועי וראשוני להתחלת תהליך הוצאת אזרחות זרה,דרך צלחה! 

שלב ראשון – איזו אזרחות כדאי לי לקבל?

 

האזרחות הטובה ביותר מבחינת אישורי כניסה למקומות בעולמנו הגדול היא אזרחות יפנית.

דרכון הנושא אזרחות יפנית יפתח לכם דלתות ב 190 מדינות בעולם.

האזרחות השניה הטובה היא אירופאית – גרמנית אשר תעניק לכם אישור כניסה לכ 188 מדינות בתבל, ביחד איתה אזרחות של סינגפור תעניק לכם כניסה לכ 188 מדינות.

האזרחות הבאה אחרי גרמניה היא של מדינות נוספות מאירופה כגון: צרפת איטליה,פינלנד,וקוריאה הדרומית.

אזרחות נפוצה ביותר היא אזרחות פורטוגלית אליה נכספים הרבה ישראלים והפרסום עבור הוצאת הדרכון הפורטוגלי גדול,הוא ,דרך אגב יכניס אתכם ל 186 מדינות בגלובוס ביחד עם דרכון אמריקאי או אנגלי.

תהליך קבלת דרכון זר או אזרחות זרה הוא ארוך ויקר ולכן חובה עליכם להתייעץ מול עורך דין הבקיא בנושא אשר ייעץ לכם באיזו דרך עליכם לבחור כדי להוציא אזרחות זרה.

האם אני חייב עורך דין להוצאת אזרחות זרה?

 

בין אם זו אזרחות קנדית, בריטית או אזרחות פורטוגלית – החלטתם שאתם מעוניינים להוציא אזרחות זרה, יופי לכם,כמו בהרבה ענייני בירוקרטיה גם כאן אתם חייבים לשכור שירותי עורך דין להוצאת אזרחות זרה המעורה ומנוסה בהוצאת דרכון זר במדינת היעד,רצוי שיהיה דובר השפה ובעל קשרים אישיים במשרדי הממשלה השונים.

  • עורך הדין ילווה אתכם החל מהשלב הראשון בו הוא יבדוק את זכאותכם, להוצאת דרכון זר.

בהתאם לחוקים ולתנאים במדינה בה תבחרו לנסות לקבלת אזרחות.בדרך כלל תידרשו להוכיח קשר דם לאזרח תושב מדינת היעד,לעיתים תידרשו להציג אילן יוחסין המסביר את הרקע המשפחתי שלכם.

  • מסמכים נוטריונים שונים החתומים על ידי עורך דין נוטריון 
  • זירוז וקישור זמני המתנה 
  • הבנת החוק והגשת מסמכים רלוונטים בלבד.
  • הדרכה וייעוץ לפני ראיון עם נציג מדינה 
  • הגשת מסמכים שונים והמצאת אישורים 
  • במידה ובחרתם להינשא לאחת מבני המקום תצטרכו עורך דין שיגיש את מסמכי הנישואין לרבות במידה ויש לכם ילד משותף – דבר המקל בדרך כלל על קבלת דרכון זר 

ויזות זהב וכסף שקונה אזרחות

 

העולם הגדול שלנו קטן בשנים האחרונות ברמה התקשורתית, היום בלחיצת כפתור אתה יכול לשוחח ולראות על מסך אדם אחר בצד השני של העולם.

מותגים שונים פרצו בכל מקום בעולם והגלובליזציה ייצרה מצב בו ממשלות מוכנות להעמיד את הזכאות לדרכון ותעודת תושבות במדינת היעד הנחשקת בעבר חופן דולרים.

כך לדוגמא:

מדינות מסוימות מעניקות תעודות תושב בעבור כסף או כנגד השקעה כלשהיא בארץ היעד.עורך דין אזרחות פורטוגלית

על מדינות אלו נמנות:

  • פורטוגל
  • ספרד
  • הולנד
  • ארה"ב 
  • תאילנד
  • לטביה
  • מלטה
  • גרנדה ועוד.

לכל מדינה תגי מחיר שונים שלה וזמני פעולה והמתנה שונים עד לקבלת תושבות הקבע.

הסכום מסתכם לרוב במאות אלפי דולרים או יורו וזמני המתנה של עד  שנים.

גם כאן אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין שיבהיר לכם מה החוק במדינת היעד אומר בדיוק – כמה כסף תצטרכו להשקיע, באילו תנאים תיאלצו לעמוד לדוגמא:

עבור אזרחות פורטוגלית מבקשת סכום התחלתי להשקעה של כ 350,000$ המתנה של כ 6 שנים והשלמה של 150000$ על מנת לקבל אזרחות

אזרחות בארה"ב יכולה לעלות לכם בין 500,000 ל 1,000,000 דולר עם זמני המתנה של כ 7 שנים.

תפקידו של עורך הדין יהיה לוודא כי אתם עומדים בתקנות של המדינה – קריא – שוהים מספיק זמן ובהתאם לדרישות – משקיעים את הכסף במקומות המיועדים לכך על פי דרישת המדינה – רוב המדינות הזרות ירצו שתשקיעו את הכסף בנדל"ן במדינה – אגרות חוב שונות או או מיזמים ונים המפורסמים באתרי ממשל.

לסיכום,

שני הדברים אותם תצטרכו בוודאות הם: עורך דין לייעוץ משפטי והערכת סיכויי הצלחה או לחילופין הבהרת הנושא בנוגע לגובה העלויות אותן תידרשו לשלם.

כמובן עורך הדין ילווה אתכם בתהליך מתחילתו ועד סופו.

כסף להניע את התהליך.

רצון ויוזמה. 

לקבלת ייעוץ משפטי בנושא קבלת אזרחות זרה – לחצו כאן.

Share:

מאמרים נוספים מעו"ד מומחה

עורך דין מומחה בפתח תקווה

פתח תקווה, אם המושבות, בעלת היסטוריה עשירה, ראש העירייה נכון לשנת 2019 הוא מר רמי גרינברג. העיר מונה כמעל ל- 240,000 תושבים, ומשתייכת לאזור המרכז.

ליצירת קשר עם עו"ד מומחה

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter