חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם עסקאות הנדל"ן סבוך ומורכב, וכשמדובר בפרויקטים מסוג פינוי בינוי, על אחת כמה וכמה.
הבטחת הזכויות של בעלי דירות והדאגה לאינטרסים שלהם יכולות לדרוש מאמץ לא קטן, אך מעבר לכך, הן מצריכות הרבה מאוד ידע, ניסיון ויכולת לנווט בין פיתולי העסקה בעדינות תוך כדי תנועה.
זה המקום שבו עורך דין פינוי בינוי נכנס לתמונה, ועוזר לבעלי הדירות לממש את זכויותיהם תוך שמירה על האינטרסים שלהם.

עורך דין מומחה לפינוי בינוי והתחדשות עירונית
ייעוץ משפטי מומחה בפינוי בינוי והתחדשות עירונית

מה זה עו"ד פינוי בינוי?

עורך דין "פינוי בינוי" ממלא תפקיד מרכזי בייצוג בעלי הדירות במהלך פרויקטים של פיתוח נכסים והתחדשות עירונית. מתוקף תפקידו, הוא מבטיח שבעלי הדירות יקבלו את הזכויות המגיעות להם בהתאם למפרטי הנכס, לוחות הזמנים, הפיצוי שמגיע להם לאורך תהליך הפרויקט ועוד. כל זאת  תוך שמירה על האינטרסים של הדיירים על ידי משא ומתן והדרה של כמה שיותר תנאים שליליים מהחוזה, כגון סוגיות רגולטוריות, מפרטי בנייה ועניינים קריטיים אחרים.

הצורך בעורך דין פינוי בינוי

פן מכריע בתפקידו של עו"ד פינוי בינוי טמון בייצוג הדיירים מול הקבלן. הדבר חיוני במיוחד בפרויקטים של התחדשות עירונית מסוג זה, שבדרך כלל מחייבים את פינוי הדיירים למטרות בינוי. במקרים אלו, עורך דין פינוי בינוי משמש גשר בין הדיירים לקבלן. הוא מייצג את הדיירים, דואג לאינטרסים שלהם, מנהל משא ומתן על פיצוי הוגן ומסייע בהבטחת מגורים חלופיים מתאימים בתקופת הבנייה שישמרו על איכות חיי הדיירים.

נקודות זמן מרכזיות לאורך הפרויקט שבהן עורך דין פינוי בינוי הוא הכרחי

  1. בתחילת הפרויקט – התקשרות עם עורך דין פינוי בינוי לפני תחילת פרויקט חשובה ביותר. הוא יכול לסקור חוזים, לבחון תוכניות בנייה, לוודא שכל התנאים הם לטובת הדיירים ולהגן על בעלי הדירות ממלכודות פוטנציאליות לאורך הפרויקט.
  2. במהלך משא ומתן – כאשר מתנהלים מול הקבלן, עורך דין פינוי בינוי הוא בעל ערך רב בקידום הזכויות של בעלי הדירות. עו"ד פינוי בינוי פועל כדי להבטיח את מימוש הזכויות שלהם במסגרת החוזה והמפרטים של הנכס תוך צמצום הסעיפים שאינם רצויים מבחינתם.
  3. בעיות רגולטוריות – עורך דין פינוי בינוי בקיא בחוקי הבנייה, התקנות וההיתרים המקומיים. הוא מבטיח שהבנייה עומדת בדרישות החוק, ובכך מונע בעיות וסיבוכים עתידיים.

האתגרים של בעלי הדירות בפרויקט פינוי בינוי והדרכים בהן עו"ד פינוי בינוי יכול לסייע

התקדמות בפרויקטים בצפון עם אתר המשפטנים עורכי מומחים בפינוי בינוי והתחדשות עירונית

באזור הצפון, בעיקר סביב עכו, חיפה והקריות, פרויקטים של התחדשות עירונית נמצאים בעיצומם. חדשות לבקרים עומדים על הפרק פרויקטים נוספים של פינוי בינוי, מה שמביא רבים לחפש אחר עו"ד אמין, מקצועי ומנוסה שיוכל לייצג אותם מול הקבלן ולנווט בין נבכי העסקה.

הצוות המשפטי של אתר המשפטנים מתמחה באזור תוסס זה. מתוך הבנה עמוקה של האתגרים הייחודיים שמציבים פרויקטים אלו, היכרות עם תנאי השטח והפעילות שמאחורי הקלעים, כמו גם הרגולציה בתחום, עו"ד מומחים בנושא פינוי בינוי מחויבים להציע ליווי וייצוג משפטי מקיף על מנת להבטיח שמירה על זכויות הדיירים והתקדמות הפרויקטים בצורה חלקה.

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter