חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין לגישור בבאר שבע והדרום

אם אתם נמצאים רגע לפני פירוק התא המשפחתי ואתם מתגוררים בדרום הארץ, אתם בדיוק במקום הנכון.אתר המשפטנים גאה לארח משרד עו"ד קארו את אנקרי, משרד עורך דין לגישור בבאר שבע והדרום, מתמחה בתחום דיני המשפחה וערוך לספק לכם מטריית שירותים רחבה בתחומי הגישור והגירושין כאחד.

מדוע הליך הגישור כל כך חשוב?

על פי חוק הגישור אשר תוקן בשנת 2017, זוג שמעוניין להתגרש חייב לעבור הליך קישור לפני שיש באפשרותו להתגרש באופן רשמי. חוק זה תוקן בגין שלוש סיבות חשובות:
הליך גישור הרבה פעמים מוביל למצב שבו שני הצדדים מדברים אחד עם השני ומצליחים להבין את הצד השני ומחליטים לנסות שוב, כך שיש גירושין שנמנעים.

גם אם ההליך לא מצליח למנוע את הגירושין עצמם, דיונים שמתקיימים מחוץ לכותלי בית המשפט מסתיימים הרבה פעמים בדרך הרבה יותר טובה עבור שני הצדדים.
כשהדיונים מתקיימים בלי ה"טייטל" של דיונים משפטיים ובלי האיום של שופט רשמי שאמור לפסוק לטובת אחד מהצדדים, הם נעשים הרבה יותר בנועם ובמקרים רבים הדבר מביא לכך ששני הצדדים יוצאים מרוצים.

ברגע שהשלבים הראשונים של הליך הגירושין מתקיימים מחוץ לבתי המשפט, יש לשופטים יותר זמן לקדם עניינים דחופים אחרים.

קארו את אנקרי – עורך דין לגישור בבאר שבע והדרום לשירותכם עורכת דין גישור בבאר שבע

משרד עורכי הדין קארו את אנקרי מתמחה בתחום הגישור ומלווה זוגות בתהליך הזה שהוא לא פשוט אף פעם.
המטרה שלנו היא לנסות לעשות את ההליך כמה שיותר בנעימים, באופן כזה שכל צד ידע שיש מי שמקשיב לו ומביא את טיעוניו ובקשותיו בצורה אובייקטיבית ונטולת אינטרסים לאוזני הצד השני.

בזכות יכולת ההקשבה וההבנה הגבוהות שלנו, כבר קרו לא מעט מקרים שבהם זוגות החליטו להשהות לפחות לזמן מה את הגירושין, לנסות להגיע למצב שכן נשארים ביחד – אבל בלי להרגיש שמפסידים.

כמובן שלצערנו ליווינו גם זוגות שבסופו של דבר בחרו כן להוציא לפועל את הגירושין, אולם גם במקרים הללו דאגנו לעבור את כל שלבי הגישור מבלי לדלג על אף אחד מהם, שמענו את שני הצדדים לאורך כל הדרך, וברוב המוחלט של המקרים השגנו הסכם גירושין מפשר, שהיה מקובל לחלוטין על שני הצדדים.

השלבים בהליך הגישור

כאמור לעיל, להליך הגישור יש כמה וכמה שלבים, והם:
הכנה לגישור – הבנת הנקודות העיקריות שעליהן יש לדון במסגרת הסכם הגירושין. במהלך שלב זה על כל צד להכין בצורה ברורה את עמדותיו ואת טענותיו, ולהציגן בפני המגשר. המגשר, מצדו מתכנן את השלבים קדימה בהתאם לכל מקרה ומקרה.

פתיחת ההליך – במפגש הראשון המגשר מסביר לשני הצדדים איזה אפשרויות עומדות בפניהם ומה הם יוכלו לעשות על מנת להגיע להבנות. בשלב זה כל אחד מהצדדים מתחייב לקבל על עצמו את כל כללי הגישור ולשתף פעולה עם ההליך.

הצגת הטענות – בשלב השלישי כל צד מציג את עמדתו ואת טענותיו, מה שמהווה את היסודות להבנות שיושגו, ברוב המקרים, בסוף ההליך.בשלב זה או בשלב נפרד, יזהה אמגשר את האינטרסים של כל אחד מהצדדים ויעבד אותם, על מנת שבמפגש הבא יוכל להציג את הפתרונות שהוא מציע לכל אחת מהסוגיות שעלו.

הצגת האופציות לפתרון והגעה להסכם – בשלב האחרון, שייתכן ויחולק לשניים, יציע המגשר את האופציות שמצע ליישוב הסכסוכים והסוגיות שלא נפתרו בין בני הזוג. כל אחת מהאפשרויות תיבחן לגופה על כל יתרונותיה וחסרונותיה, ובסופו של דבר יגיעו הצדדים להסכם שיעלה על הכתב ויהיה מחייב.

כאמור, אנחנו במשרד קארו את אנקרי עושים כל אשר ביכולתנו במהלך כל אחד מהשלבים, על מנת להגיע ליישוב הסוגיות שבמחלוקת בצורה שתהיה מוסכמת על שני הצדדים.

אם אתם מחפשים עורך דין לגישור בבאר שבע והדרום אשר יקשיב לכם באמת וידע לנהל את הליך הגישור בצורה מקצועית וקשובה כאחד – אנחנו כאן לשירותכם.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ צרו קשר טלפוני או דרך האתר
ונשמח לעמוד לשירותכם.

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter