חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין אהרון צ'יסמדיהעורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן

מחפשים עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן? יש מספר קריטריונים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים את מי שילווה אתכם. כאן תמצאו את כל המידע הנדרש, אשר יסייע לכם בתהליך הבחירה.

מתי צריך עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן?

למעשה, כדאי מאוד להיעזר בעורך דין המתמחה בדיני נדל"ן כל אימת שמבצעים עסקת נדל"ן כלשהי, ולא משנה אם מדובר ברכישה, מכירה, שכירות או השכרה של נכס, ולא משנה אם מדובר בנכס פרטי או בנכס מסחרי. אחרי הכל, עסקת נדל"ן הינה עסקה המערבת בתוכה הרבה מאוד כסף ושיש לה השלכות מכריעות על העתיד, ולכן חשוב מאוד לבצע אותה בזהירות קפדנית. עורך דין שזהו תחום ההתמחות שלו יוכל ללוות אתכם צעד אחרי צעד ולוודא שאתם עושים את העסקה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם.

קצת אודות חוק מיסוי מקרקעין

אם בעבר תהליכי מכירה, השכרה ורכישה של נדל"ן היו קלים יותר, הרי שעם תיקונו של חוק מיסוי מקרקעין שחל לפני מספר שנים, הפרוצדורה הפכה להיות הרבה יותר בירוקרטית והרבה יותר מורכבת. בחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) תשכ"ג – 1963 המתוקן, חלו שינויים רבים והוא כולל הרבה יותר הגבלות:

בגלל כל השינויים בחוק, וגם בגלל שגם לפני החלת השינויים עסקאות מקרקעין הן עסקאות רבות חשיבות אשר בקלות יכולות לפגוע במצב הכלכלי של הקונה, המוכר או הסוחר, כדאי מאוד להיוועץ עם עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן.

תפקידו של עורך הדין

עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן מספק ליווי שוטף ללקוח, החל ממתן ייעוץ מקצועי לפני ניסוח הסכם המכירה, ההשכרה או הקנייה, דרך ניסוח ההסכם עצמו ועד לסיום העסקה על פי ההסכם החתום. עורך דין מקצועי המתמחה בתחום רואה את התמונה העסקית והכלכלית כולה, ולאורך כל הדרך מתייחס לכל אחד מהאספקטים של העסקה, אשר יכול להשפיע על כדאיותה עבור הלקוח. ליווי משפטי שכזה כולל גם ייעוץ בהגשת השומה לרשות המיסים, ליווי בדיוני השומה ואם יש צורך – הגשת השגות לרשויות המס.

בנוסף, עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן מסייע בתחומים משיקים לעסקאות מכר, השכרה ורכישה, ביניהם:

עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין ונדל"ן – לבחור נכון

על מנת להיות בטוחים שאתם מיוצגים על ידי עורך דין מקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך על הצד הטוב ביותר, חשוב שתפנו אל משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום הנדל"ן ומספק ייעוץ משפטי וליווי מקצועי של עסקאות לאורך זמן.

חשוב לבחור במשרד אשר חרת על דגלו את ערכי היושרה, הערכיות והנאמנות, ומספק לכל לקוח שירות מקצועי ומדויק, וזאת אפשר לברר באמצעות המלצות של לקוחות.

צרו קשר עם מספר עורכי דין, קבעו פגישת ייעוץ ראשונית, בקשו המלצות, ובחרו על פי ההתרשמות שלכם מהמכלול. בהצלחה!

[pojo-form id="3010"]

 

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter