חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קיבלתם הצעה לתמ"א 38? זה הזמן לחפש עורך דין מומחה שיסייע לכם לקבל החלטות נבונות ויעניק לכם שקט נפשי ועתיד כלכלי בטוח.

מצוקת הדיור הולכת וגוברת בשנים האחרונות במדינת ישראל ויחד איתם הפתרונות היצירתיים להתייקרות הנדל"ן בישראל. אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא השימוש בחוק תמ"א 38 המאפשר תוספת בנייה של יחידות דיור קיימות על גגות בניינים, בדרך כלל הביקוש לפרויקטים אלו הוא דווקא בבניינים ישנים הממוקמים באזורים פופולריים כמו ירושלים, תל אביב והמרכז בכלל, וכן באזורים מבוקשים ספציפיים בערים השונות ברחבי ישראל. 

על פי רוב על היזם של פרויקט תמ"א 38 , מוטל לא רק שדרוג בסיסי של המראה החיצוני של הבניין וחיזוק היסודות שלו מרעידת אדמה, אלא גם יתרונות והטבות לדיירים בהתאם לחוזה הנחתם מול דיירי הבניין, כגון: הוספת חדר ממ"ד, מעלית משודרגת, מרפסת שמש ופתרונות חניה.

ייעוץ משפטי ואתם רגועים

שיטת העבודה של יזמי תמ"א 38 היא בדרך כלל להגיע אל וועדי בית ושטוח בפניהם את תוכניתם. וועדים אלו אינם עורכי דין המתמחים בתחומים אלו וגם אינם מנוסים במשא ומתן מול יזמים וותיקים וממולחים שמטרתם בסופו של דבר היא להרוויח כמה שיותר ולתת כמה שפחות. הדמיות יכולות להיות מושקעות ומרשימות, אך יש רק דרך אחת להתמודד עם יוזמות אלו וזה באמצעות ייעוץ משפטי לפני תמ"א 38. רק ייעוץ מקצועי ויסודי יספק הגנה מקפידה ומלאה לכל מאות הפרטים השונים שיש לבדוק במהלך חתימת החוזה מול היזם. 

 

ליצירת קשר וייעוץ ראשוני

[pojo-form id="3010"]

 

חשוב לומר, מטרת עורך דין מומחה לתמ"א 38 הוא כלל לא לעצור פרויקטים אלו, אדרבה, ככל שיש יותר וודאות ובירור מסביב לכל הפרטים במתן ההצעה, בזמן הבנייה ובזמן המסירה והתפעול שיתבצע לאחר מכן, הרי שהערפל יעלם מסביב להצעה היזמית המאיימת על אף שהיא גם משמחת ובכך הביטחון של הדיירים יעלה והדבר יאפשר להם להתקדם אל הנודע במקום אל הלא נודע.

איך בוחרים עורך דין תמ"א 38?

התמחות מעל הכל:

עורך דין בתחום הנדל"ן חייב להיות בעל הכשרה וניסיון רב בתחום התמ"א על מנת לספק ייעוץ וייצוג של דיירים בתחום זה. קיים הבדל משמעותי בין מי שמתמחה בעסקאות נדל"ן כלליות לבין מי שמתעסק במשא ומתן מול יזמי תמ"א וכן מול עיריות ומועצות שצריכות לאשר או לדחות הסכם פוגע של תמ"א 38. לכן, הדבר הראשון שעליכם לבדוק בשעה שאתם מחפשים עורך דין לשירות זה, הוא לוודא שיש לו ניסיון רב בתחום זה ספציפי, אל תסתפקו בקרוב משפטן כלשהו שהוא קרוב משפחה של מישהו בבניין או דייר שהוא גם עורך דין בבניין, לעסקאות סבוכות ובעלות השלכות גדולות כל כך עליכם לקחת מומחה משמעותי.

ניסיון עירוני

ההמלצה הבאה היא לשכור את שירותיו של מי שהיה לו ניסיון רב עם מועצה ועירייה ספציפית במקום מגוריכם. החוקים וצורת ההתנהלות הסבוכה מול אגפי ההנדסה השונים בכל עירייה עלולים לגרום לעיכובים מיותרים. הכרת השטח, הכרת הפקידים וקשרים אישיים תמיד יכולים לעזור על מנת לייעל את התהליכים ולוודא שאתם לא נופלים בין הכיסאות.

שירות ויחס אנושי 

עורך דין צריך להיות קודם כל מקצועי ומומחה בתחומו, אך ישנם תחומים שבהם לרגישותו של העורך דין וצורת העברת המסרים שלו ללקוחותיו ישנה משמעות רבה. כאשר אתם מחפשים עו"ד מומחה לתמ"א 38 עליכם לחפש לא רק ידע וניסיון אלא גם כושר הסברה, בעל מקצוע שיוכל להסביר למגוון הדיירים את המשמעויות השונות בשפה שהם מבינים, איש איש לפי צרכיו, בנועם ובסבלנות רבה.   

 

מדינת ישראל מספקת לנו את החוק שמאפשר לשדרג את איכות החיים, מצאו את העו"ד שיסייע לכם לשדרג את מקום מגוריכם בביטחון וברוגע נפשי.

תנו לעו"ד מומחה תמ"א 38 לייצג אתכם נאמנה בדיסקרטיות מלאה. לייעוץ ראשוני, וכל שאלה פנו אלינו כעת.

Our goal is to help people in the best way possible. this is a basic principle in every case and cause for success. contact us today for a free consultation. 

Practice Areas

Newsletter

Sign up to our newsletter